1. Stiprinti ugdymo (si) kokybę atsižvelgiant į kiekvieno mokinio poreikius bei gebėjimus:.
1.1. Ugdyti mokinį, kaip aktyvų pamokos dalyvį, gebantį įsivertinti ir planuoti savo mokymosi pažangą;
1.2. Tobulinti mokinių pažangos vertinimą ir įsivertinimą;
1.3. Tobulinti pagalbą mokiniui;
1.4. Skatinti mokytojo atsakomybę už mokyklos pažangos rezultatus.
2. Gerinti emocinę mokyklos aplinką:
-
Užtikrinti mokinių saugumą;
-
Ugdyti sveikos gyvensenos įgūdžius;
-
Stiprinti mokinių kultūrą, pasididžiavimo savo mokykla jausmą;
-
Plėtoti mokyklos bendruomenės bendradarbiavimo kultūrą;
-
Kurti jaukią ir estetišką mokyklos aplinką.
Peržiūros :
0